جرثقیل سقفی

مجله علمی – تخصصی ایکد | شماره 47 | فصلنامه زمستان 1401

 سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود در سال 1401  فصلنامه ایکد در چهار فصل( بهار، تابستان، پاییز و زمستان) با هدف معرفی نقش محوری مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به عنوان نماینده انحصاری سازمان استاندارد جهانی GS1 با همکاری 40 نمایندگی فعال در سراسر کشور ، شرکای تجاری، صنایع و ارائه دهندگان فناوری اطلاعات در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های صاحبان کسب و کار ، نحوه اجرای استانداردهای جهانی در حوزه مدیریت داده و زنجیره تامین متناسب با شرایط بومی کشور که منجر به بهبود بهره‌وری و امنیت در زنجیره های تامین شده و امکان رصد کالاها و خدمات توسط مخاطبین را برقرار می‌کند، در قالب  24 مقاله کاربردی به صورت الکترونیکی ارائه شود.

 بی شک تداوم فعالیت های مرکز بدون آگاهی رسانی در خصوص خدمات ارائه شده و نقش آن ‌ها در پازل اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود.

انتظار داریم با ارسال نظرات در سایت فصلنامه ایکد به عنوان جامعه مخاطب جهت ارائه مقالاتی با کیفیت بهتر و غنی‌تر هیات تحریره فصلنامه را همراهی نمایید.

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز و سال نو را شادباش می‌گویم و برای هموطنان عزیز، تندرستی و نیک ورزی آرزو دارم، امیدوارم سالی سرشار از شادی و کامروایی پیشرو داشته باشیم. در پایان بایسته است از اعضای محترم هیات علمی و هیات تحریریه ، طراحان ، پژوهشگران گرانقدر و همه دست‌اندرکارانی که در امر انتشار مطالب ما را یاری نموده‌اند، مراتب قدرانی خود را اعلام نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.