جرثقیل سقفی

مجله علمی – تخصصی ایکد | شماره 37 | فصلنامه بهار 98

جهانی‌شدن مبادلات، افزایش رفت‌وآمد افراد، افزایش حجم تبادلات، جوامع قرن 21 را مجبور کرده است تا بیشتر به استانداردهای بین‌المللی در حوزه تجارت و بازرگانی تکیه نمایند. مالکان کسب‌وکار دریافته‌اند که بدون وجود استانداردها، با راهکارهای مختلفی در سراسر جهان روبرو خواهیم بود که به علت نبود زبان مشترک، ناکارآمد هستند و سبب از دست رفتن فواید و فرصت‌های بسیار زیادی می‌شوند. به همین دلیل، وجود استانداردهای فراگیر جهانی در تجارت و بازرگانی امری ضروری به نظر می‌رسد. ازاین‌رو برای استفاده از استانداردهای بین‌المللی در کسب‌وکار تجاری نیاز به کسب دانش بیشتر است. فصلنامه ایکد باهدف ارتقا دانش مالکان کسب‌وکار ­جهت تسهیل فرآیندهای تجاری منتشر می‌شود تا همه ذینفعان بتوانند به توسعه و استقرار استانداردهای جهانی بپردازند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. فصلنامه بهار 1398 علمی و تخصصی ایکد باهدف معرفی راهکارهای GS1 در حوزه‌های مهم صنعت کشور منتشرشده که علاقه‌مندان می‌توانند به مطالب آن به شرح ذیل مراجعه نمایند.

فصل اول به ارائه مقالات علمی – تخصصی در جهت معرفی استانداردهای GS1 در بیمارستان‌های هوشمند، لجستیک هوشمند و حل چالش‌های صنعت توسط استانداردهای GS1 پرداخته است.

در فصل دوم گزارشات علمی- کاربردی شامل آشنایی با راهکارهای GS1 در سازمان‌های آبفا و محیط‌زیست و سازمان توانیر و تأمین‌کنندگان وابسته به آن است.

بدین‌وسیله از کلیه پژوهشگران متخصصین و اندیشمندان در این حوزه دعوت به عمل می‌آید تا جهت همکاری با مجله مذکور و غنا بخشیدن به مطالب آن مقالات و تحقیقات خود را به آدرس info@ecode.gs1-ir.org ارسال نمایند تا با نام نویسنده در مجله به چاپ برسد، شایان‌ذکر است فصلنامه به‌صورت دیجیتال و قابل دانلود در سایت WWW.ecode.gs1-ir.org برای علاقه‌مندان قابل‌دسترس است.

                                                                                                سردبیر

  علیرضا ملکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.