جرثقیل سقفی

مجله علمی – تخصصی ایکد | شماره 34 | فصلنامه تابستان

فصلنامه تابستان 1397 علمی تخصصی ایکد با هدف غنی سازی دانش استفاده از سیستم های کد گذاری جهت ایجاد نقطه عطفی در چرخه فعالیت های اقتصادی و تجاری با کمک استانداردها و راهکارهای GS1  منتشر شده که علاقه مندان می توانند به مطالب آن به شرح ذیل مراجعه نمایید.

فصل اول به ارائه مقالات علمی – تخصصی در حوزه Smartsearch, IOT ,  ردیابی و شناسایی اقلام در زنجیره تامین و نقش انقلاب صنعتی چهارم بر لجستیک و زنجیره تامین دیجیتال پرداخته است.

فصل دوم مقالات کاربردی شامل تسهیل تجارت به کمک استاندارد های GS1 استفاده از راهکارهای  GS1  در گمرکات جهت تسهیل در تجارت الکترونیکی کاربرد بارکد های خوراکی در مواد غذایی و بررسی اجمالی مدیریت داده های اصلی در سیستم اوراکل را مورد بررسی قرار داده است .

بدین وسیله از کلیه پژوهشگران متخصصین و اندیشمندان در این حوزه دعوت به عمل می آید تا جهت همکاری با مجله مذکور و غنا بخشیدن به مطالب آن مقالات و تحقیقات خود را به آدرس info@ecode.gs1-ir.org  ارسال نماییند تا با نام نویسنده در مجله به چاپ برسد شایان ذکر است فصلنامه به صورت دیجیتال و قابل دانلود در سایت WWW.ecode.gs1-ir.org  برای علاقه مندان قابل دسترس است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.